Вижити дивом в авіакатастрофі – “Факти про неймовірне”

0

Выжить чудом в авиакатастрофе -

Літак вибухнув при зльоті, розвалився на шматки в повітрі, втратив керування і звалився на землю. Почувши таке повідомлення, ми зазвичай вважаємо, що всі члени екіпажу і пасажири загинули. Звичайно, вижити в таких ситуаціях практично нереально. І все ж, чудеса трапляються. (esoreiter.ru)

Трагічна екскурсія

5 вересня 1936 року 17-річна Лінда Макдональд заплатила 20 доларів, щоб подивитися на Піттсбург з висоти пташиного польоту. Вона і ще 9 людей піднялися на борт літака, заревів двигун, машина розігналася і відірвалася від злітної смуги. Пасажири припали до иллюминаторам. На висоті 500 м. двигун зупинився. Літак увійшов у штопор і врізався в землю. Прибулі на місце пожежники на свій подив знайшли під уламками ледь живу дівчину – єдину, хто залишилася в живих.

Дівчина отримала численні переломи і мала усі шанси померти на лікарняному ліжку. Але вона вижила і тому увійшла в історію авіації, відкривши список вижили дивом, єдиних, що залишилися в живих.

Рейс NW255

16 серпня 1987 року авіалайнер компанії Northwest Airlines летів з Детройта в Фінікс. Ледве відірвавшись від землі, він зачепив ліхтарний стовп, втратив частину крила, упав на шосе, врізався в шляхопровід і розвалився. Зметнувся стовп полум’я. Завили сирени швидкої допомоги та пожежних машин. Але якщо вогнеборцям роботи було вище голови, то медики дісталися тільки трупи, що їх анітрохи не здивувало: після таких аварій не виживає ніхто. Але не в цей раз.

Працював на місці аварії пожежний Джон Тьед почув навіть не стогін, а ледве чутний писк. З-під уламків виглядала дитяча ручка 4-річної Сессилии Січан. Вона була єдиною, хто вижив після авіакатастрофи. Перелом черепа, перелом ключиці і ноги, опіки третього ступеня – дівчинка перенесла чотири операції.

Выжить чудом в авиакатастрофе -

У 2013 році журналісти зустрілися з місіс Крокер (Сессілія Січан). Жінка показала татуювання літака на зап’ясті, зроблену в пам’ять про той страшний день і повідомила, що літати літаками не боїться, адже ймовірність потрапити в авіакатастрофу повторно мізерно мала. У Росії в таких випадках кажуть: снаряд в одну воронку двічі не падає.

Вижити після аварії в океані, що кишить акулами

30 липня 2009 аеробус А310 летів з Франції на Коморські острови. За кілька хвилин до посадки авіалайнер пропав з екранів радарів. В район аварії вилетіли рятувальники. Кілька годин вони прочісували квадрат за квадратом, але не знайшли ні одного пасажира. І все ж диво сталося.

Выжить чудом в авиакатастрофе -

Через 14 годин після катастрофи місцеві рибалки знайшли плаваючий у морі уламок крила лайнера, на якому була 13-річна Байя Бакарі. Після аварії вона залишилася в живих і опинилася у воді. Не вміючи плавати, без рятувального жилета, з численними забоями та переламаною ключицею, вночі, та ще кишить акулами Мозамбікськом протоці… Скільки шансів вижити у неї було? Один на мільйон? Але саме він їй і дістався.

Однак, якщо Байя рятувалася кілька годин, то Джуліана Кепці – кілька діб, і ситуація у неї було набагато важче.

Подвійне чудо

29 грудня 1971 року в Локхід авіакомпанії LANSA (Перу) потрапила блискавка. Літак зруйнувався на висоті близько 3 км і впав в джунглях. Верхівки дерев пом’якшили удар. 17-річна Джуліана Кепці отямилася тільки на другий день після катастрофи і побачила навколо себе дикі джунглі. У них і здоровій людині вижити складно, а у Джуліани, як встановили лікарі пізніше, був перелом ключиці, струс мозку, порвана зв’язка в коліні, забій правого ока, численні порізи, в тому числі і глибокі.

Выжить чудом в авиакатастрофе -

Три дні Джуліана чекала рятувальників, на 4-й день вирішила рятувати себе сама і відправилася шукати людей. Йдучи вздовж струмка, на 9-й день вона вийшла до халупі рибалок, які і доставили її в найближчий селище. Фахівці вважають, що залишитися в живих після аварії було для Джуліан було просто дивом, а вижити в джунглях – дивом подвійно.

Наш людина в книзі рекордів Гіннеса

Як ви думаєте, з якої висоти можна впасти, не убівшись? 5 метрів? 15? 20? Лариса Савицька впала з висоти понад 5 км, за що і потрапила до книги рекордів Гіннеса. У серпні 1981 року 20-річна Лариса летіла з Комсомольська-на-Амурі в Благовєщенськ. На висоті 5200м пасажирський АН-24 зіткнувся з військовим бомбардувальником ТУ-16. Лайнер розколовся прямо в повітрі.

Вісім хвилин уламок літака (3х4м), де перебувала Лариса, мчав до землі. Цього цілком достатньо, щоб усвідомити неминучість загибелі, приготуватися до смерті. Фрагмент лайнера впав на березовий гай. Крім Лариси не вижив ніхто.

Выжить чудом в авиакатастрофе -

З переломами рук і ребер, травмами хребта, струсом мозку Лариса провела два дні в тайзі. Весь цей час йшов дощ. З уламків літака Лариса зробила для себе укриття, від комарів переховувалася целофановим пакетом. Рятувальники, дві доби збирали трупи і фрагменти тіл, були шоковані, знайшовши живої людини.

Савицька отримала компенсацію – 75 рублів. І вдруге потрапила в книгу Гіннеса як жертва авіакатастрофи, яка отримала саму мізерну виплату.

Подвійне щастя Весни Вулович

Весна була бортпровідницею, членом екіпажу Douglas DC-9, летів 26.01.1972 р. зі Стокгольма в Белград. Над територією Чехословаччини на висоті більше 10.160 м. літак зруйнувався. Швидше за все, був вибух. 22-річна стюардеса впала з висоти 10 км!

Але Весні пощастило не тільки залишитися в живих після падіння. На землі удача посміхнулася їй вдруге. Весну знайшов місцевий селянин, який працював під час війни в польовому госпіталі. Він зумів вловити в непритомному тілі ознаки життя і надав дівчині першу медичну допомогу. Весна провела 16 днів у комі і півтора року на лікарняному ліжку.

Выжить чудом в авиакатастрофе -

Одужавши, Весна повернулася працювати в авіакомпанію, плануючи продовжувати літати стюардесою, але лікарі сказали «ні». Важкі травми (перелом основи черепа, переломи обох ніг, трьох хребців, тазу) не могли пройти безслідно, надалі дівчина працювала в наземних службах.

Чиста математика

Є люди, які панічно бояться літати. За кілька днів до планованого перельоту у них з’являється нервозність, за кілька годин – збивається дихання, частішає серцебиття і в останній момент вони здають квиток на літак. Повітряний переліт для них асоціюється з неминучою загибеллю.

Джефф Розенталь, професор математики з університету в Торонто (Канада) обчислив ймовірність авіакатастрофи для вилітає в рейс літака, вона виявилася всього 0,00001%. І навіть у разі аварії гине менше 5% від загального числа що знаходяться на борту пасажирів. В автомобільних катастрофах гине куди більше людей і відсоток виживання у них – набагато нижче. Але ми, тим не менш, не боїмося їздити в автомобілях.

Автор Klim Podkova

Теги:

Незвичайні рекорди

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

загрузка...