Чому «магнітний» мотоцикл не отримав прописку в життя — «Факти про неймовірне»

0
6

Почему «магнитный» мотоцикл не получил прописку в жизнь -

Вважається, що винахідником «магнітного» двигуна був німецький вчений Ванкель, однак він так і не зміг вирішити проблему подолання «мертвої точки». Вже пізніше російський винахідник Ф. В. Свинтицкий продовжив його справу, зумівши подолати так звану точку «360-го градуса» за рахунок підключення літієвого акумулятора. (esoreiter.ru)

Технологія «магнітного» двигуна була настільки прогресивною, що в 1998 році Свинтицкий без всяких проблем отримав на нього патент під номером 2086784. Однак далі цього справа не пішла: раптом з невідомої причини диво-колесо було заборонено до виробництва, більше того, відомості про винахід ніхто не погоджувався хоч якось висвітлювати і пропагандувати, не кажучи вже про розміщення «магнітного» мотора на виставках. Нарешті самого винахідника просто зарахували до псевдо-науковців. Тобто новітня технологія не пройшла не тільки на світовий, але навіть на російський ринок.

Проте в 2003 році на одній з виставок Японії раптом з’являється мотоцикл EV-X7 «Сумо», паливом якого служить не звичний бензин, а магнітне поле. Тобто апарат розроблений на основі винаходів Ванкеля-Свєнтицького. Мотоцикл «Сумо» за всіма показниками (ефективності, економічності, не кажучи вже про екологічність) перевершував своїх бензинових побратимів, як мінімум, раз на вісім, чому викликав серед учених справжній ажіотаж.

Компанія Мінато тут же підхопила ідею, допрацювала двигун, розмістивши його в задньому колесі, в той час як акумулятор перебував у передньому, від чого мотоцикл EV-X7 вийшов ще більш ефективним і економічним, притому абсолютно безшумним, на відміну навіть від электркаров. На заряді одного небольшоко акумулятора такий байк міг пробігати 200-250 кілометрів, розвиваючи швидкість до 140 кілометрів на годину. Фантастика та й годі!

Почему «магнитный» мотоцикл не получил прописку в жизнь -

До виробництва унікального магнітного мотоцикла підключилися такі корпорації, як «Хонда», Axle Corporation, зацікавилася ним і «Тойота». Здавалося, що вже незабаром супер-винахід вирветься з Країни висхідного сонця і в лічені роки завоює світ. Але… не тут-то було: певний ажіотаж незабаром став сходити на «ні», а з 2007 року про унікальний мотоциклі «Сумо» згадують все рідше і рідше, і в основному з критческой точки зору, кажучи більше про його небезпеки і інших негативних якостях, немов такі виробники, як «Хонда», не могли всі це угледіти ще на стадії розробки.

Останній серйозний і неупереджений матеріал (2012 рік) про «магнітному двигуні» належить перу журналіста Бенджаміна Фулфорда, який провів власне розслідування і прийшов до висновку, що на уряд Японії натиснули США і Ізраїль, після чого просування сучасного апарату, що загрожує нафтовим монополіям світу, було просто заборонено і «забуте назавжди».

Так це було чи ні, кожен має право вирішувати сам, тому що в нашому світі дійсно занадто багато фейкових новин і роздутих з мухи сенсацій. Але ось що цікаво: починаючи з Николи Тесли
(а це незаперечний факт) на всіх винахідників чистої енергії, вільної від копалин і значно перевершує вуглеводні, тут же починалося гоніння. Деякі з цих вчених свідомо відмовилися від боротьби, завдяки чому зуміли дожити до глибокої старості. Інші або гинули при дивних обставинах, або взагалі зникали безслідно, але ні один з їх винаходів так і не було впроваджено у виробництво, та й взагалі мало про них хто що знаємо, як і про «магнітному» двигуні — чи це правда, чи просто легенда…

І під кінець питання на засипку: чому нафтові магнати світу так поблажливі до сучасних поновлюваних джерел енергії – вітрякам і сонячним панелям? Вони не тільки не борються з ними, а навіть усіляко підтримують. Не здогадуєтеся, чому?..

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ