Першу в світі супутникову рекламу вже замовила компанія Pepsi — «Факти про неймовірне»

0
11

Первую в мире спутниковую рекламу уже заказала компания Pepsi -

Ми вже писали про те, що російський стартап StartRocket, яким керує Влад Ситніков, має намір в найближчі роки запустити космічну рекламу. Не дивлячись на критику з усіх сторін, StartRocke не має наміру відмовлятися від своєї інноваційної ідеї, більше того — вже отримав свій перший замовлення. (esoreiter.ru)

Його зробила компанія Pepsi, яка не тільки офіційно підтвердила це, але і повідомила, що має намір прорекламувати таким ось чином безалкогольний напій Adrenaline Rush. Компанія цінує будь ефектні новинки у справі реклами, тому хоче стати першим космічним рекламодавцем.

Сам Влад Ситніков впевнений, що працювати в цьому напрямку поки можна лише з великими світовими брендами, оскільки така реклама дуже витратна для них і, природно, найдорожча для рекламодавця, і оплатити її зможе далеко не кожна навіть солідна компанія. Наприклад, реклама Pepsi повинна з’явитися вже в 2021 році, і орієнтовно вона коштуватиме понад 20 тисяч доларів за 8 годин показу.

Тепер перед StartRock варто цілком серйозне завдання: запустити на низьку орбіту цілу флотилію мініатюрних супутників з дзеркальними вітрилами, які у вигляді зірочок в нічному небі і будуть збирати потрібну рекламу, скажімо, у вигляді якихось логотипів, написів або простих малюнків. Як буде виглядати реклама напою Adrenaline Rush, поки ще не вирішено – рано про це думати, головне завдання в даний момент зовсім в іншому.

Як розповів журналістам Влад Ситніков, моделювання такої космічної реклами з допомогою куль з гелієм, запущених на схожі орбітальні висоти, пройшло успішно. Тому в даний час перед компанією стоїть завдання здійснити намічене вже з допомогою кубсатов – міні-супутників.

Судячи з усього, в успіх цієї справи вірять не тільки самі організатори космічної реклами, але і самі серйозні мирповые рекламодавці…

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ