Велика залізнична компанія JR East» з Країни висхідного сонця представила унікальний високошвидкісний потяг «Alfa-X», що розвиває швидкість до 400 кілометрів на годину, і приступила до його випробувань. (esoreiter.ru)
Повідомляється, що перевозити людей він буде зі швидкістю близько 360 кілометрів на годину, що зробить його найшвидшим пасажирським складом в історії. Поки тестування дивного «поїзда-кулі» проводиться без пасажирів.
За словами керівництва «JR East», воно планує ввести «Alfa-X» в реальну експлуатацію протягом найближчого десятиліття. Поки що порожній склад з 10 вагонів буде близько трьох років здійснювати нічні «пробіжки» між містами Сендай (префектура Міягі) і Аоморі (префектура Аоморі), потім його маршрут продовжать до Саппоро (префектура Хоккайдо).
Як і слід було очікувати, поїзд має гранично обтічним дизайном для максимального зниження опору вітру. І, незважаючи на високу швидкість, що розвивається «Alfa-X», поїздки на ньому будуть крайньої м’якими із-за наявності системи високотехнологічних амортизаторів.
Між тим багато світові експерти говорять, що концепція звичайних рейкових складів, нехай навіть настільки швидких, вже морально застаріла. Фахівці прогнозують, що майбутнє за поїздами на магнітній подушці, а також вакуумними потягами. Перші в теорії здатні розвивати швидкість до 505 кілометрів на годину, другі – більше 1000. Основна проблема полягає поки в тому, що такі склади вимагають спеціальних закритих тунельних ліній, причому такі проекти поки не тільки дуже дорогі, але ще і технологічно недосконалі. Але час йде, і поки компанія JR East» Японії тестує свій надшвидкісний «Alfa-X», він цілком може морально застаріти…